Ryan Reynolds & Co au pus la cale aceasta strategie de marketing pentru a face din Deadpool un succes de 1 miliard de dolari

Sinopsis

Staruri de la Hollywood precum Ryan Reynolds folosesc cascadorii neconventionale pentru a pune la cale aceasta strategie de marketing si a se conecta cu publicul Gen-Z, potrivit sefului de marketing al Disney, Asad Ayaz. Succesul din aceasta vara „Deadpool & Wolverine” exemplifica aceasta abordare, actorii aparand in videoclipuri muzicale, emisiuni culinare si evenimente live pentru a atrage publicul mai tanar. Strategia a ajutat filmul sa se apropie de 1 miliard de dolari la nivel global!

De la aparitii in videoclipuri K-pop la prepararea de chimichangas cu bucatari celebri, staruri de cinema precum Ryan Reynolds incearca tot mai multe cascadorii neortodoxe pentru a ajunge la publicul fragmentat al generatiei Z, potrivit sefului de marketing al Disney.

Gigantul studio hollywoodian se bucura de o vara plina de succese, filmul ireverentios cu supereroi „Deadpool & Wolverine” devenind cel mai recent film al sau care va depasi 1 miliard de dolari la box office-ul global in acest weekend.

Vorbind sambata la conventia Disney D23 a fanilor, Asad Ayaz, directorul de marca, a atribuit o mare parte din acest succes exceptional vedetelor Reynolds si Hugh Jackman, care au depasit limitele marketingului traditional.

Cele mai importante vedete au aparut in pielea personajelor pentru videoclipul „Chk Chk Book” cu senzatia pop coreeana Stray Kids si s-au alaturat unui concurs de gatit pe YouTube cu Gordon Ramsay si fiica sa in varsta de 22 de ani.

De asemenea, ei si-au dus turneul mondial la un meci de fotbal din Campionatul European din Germania, la un magazin de pui din Londra (pentru un popular serial online de comedie sketch) si s-au udat la un festival de baloane cu apa.

„Am fost foarte norocosi si norocosi sa avem talente… care sunt dispuse sa faca lucruri pe care uneori actorii nu vor sa le faca, cum ar fi sa faca lucruri in caracter”, a declarat Ayaz pentru AFP.

Generatia Z, care are aproximativ 12-27 de ani, a fost deosebit de dificil de atins de Hollywood si de cinematografe in ultimii ani, declansand semnale de alarma in industrie.

Dar cascadoriile neobisnuite „trec” prin tinerii spectatori care sunt mai atenti la telefoanele lor, la retelele de socializare, la influencerii YouTube si la reclamele de pe jocurile video decat la reclamele TV traditionale sau la trailerele de film, a declarat Ayaz.

O mare parte din atentie se concentreaza pe generarea de continut off-the-wall care se raspandeste rapid online.

O galeata de popcorn extrem de sugestiva pentru film, care se presupune ca a fost „conceputa” de personajul Deadpool al lui Reynolds, iubitor de aluzii, a avut ca scop – si a reusit – sa devina virala la nivel global.

Reynolds si Jackman au filmat, de asemenea, un mesaj inainte de inceperea filmului prin care ii avertizeaza pe spectatori sa isi inchida telefoanele mobile – in pielea personajelor lor de supereroi.

„Pune-ti telefonul pe silentios”, maraie agresiv Wolverine al lui Jackman, intr-o amenintare plina de injuraturi la adresa camerei, care a fost vizionata de sute de mii de ori pe YouTube.

Acesta a fost un exemplu in care am produs continut unic cu Ryan si Hugh… in costum complet”, a declarat Ayaz.

Marketing pregatit pentru meme

„Deadpool si Wolverine” a fost deosebit de potrivit pentru abordarea gonzo, deoarece personajul Deadpool vorbeste in mod repetat direct cu publicul in timpul filmului.

Eroul cu gura mare al lui Reynolds isi bate joc frecvent de compania mama Disney si chiar face glume despre „salvarea” francizei supereroilor Marvel, care a trecut prin cativa ani relativ slabi.

Dar abordarea de tip outside-the-box este din ce in ce mai raspandita.

Anul trecut, studioul rival Warner a construit o „Malibu DreamHouse” in viata reala pentru a promova „Barbie”, care a devenit virala dupa ce a fost listata pentru inchiriere pe Airbnb.

Un alt mare succes Disney recent, „Inside Out 2”, abordeaza probleme precum anxietatea si depresia, care sunt teme frecvent discutate online de Generatia Z.

Analistii au avertizat ca multe meme-uri de film distribuite pe scara larga contin imagini piratate sau clipuri filmate ilegal de spectatori in cinematografe.

Dar Disney a pus clipuri personalizate si seturi de instrumente digitale pentru „Inside Out 2” la dispozitia creatorilor TikTok si YouTube, care au raspandit rapid meme-uri despre film, a declarat Ayaz.

„Acesta este un public care se bazeaza foarte mult pe dispozitivele sale. Consumul lor de media este foarte diferit” fata de generatiile mai in varsta, a spus el.

„Este esential sa ne asiguram ca suntem prezenti pe platformele pe care Gen Z petrece cel mai mult timp”, a adaugat Ayaz.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu – Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Distribuie știrea