Daca nu va ganditi la designul pentru mobil al site-ului dvs., ati putea pierde in curand sanse de a dobandi noi clienti deoarece Google nu va mai clasifica site-urile care nu sunt redate pe mobil.
Google a anuntat luni ca nu va mai indexa site-urile care nu sunt accesibile pe dispozitivele mobile dupa data de 5 iulie. Acest lucru marcheaza ultima etapa a migrarii catre un index mobile-first pentru cautarea Google, care a inceput in 2016 si a fost initial anuntata ca fiind finalizata in octombrie 2023.
Deci, cum afecteaza acest lucru site-ul web al afacerii dvs. Daca pagina mobila a site-ului dvs. afiseaza o eroare sau nu se incarca deloc, Google nu o va indexa sau clasifica. Nu va aparea nicaieri in rezultatele de cautare Google, prin urmare, veti pierde trafic si clienti potentiali.
Daca site-ul dvs. este deja redat pe mobil, chiar daca este doar versiunea desktop, acesta va ramane indexabil. Potrivit lui John Mueller, avocatul Google Search Advocate, majoritatea site-urilor „nu trebuie sa faca nimic. Cu toate acestea, asta nu inseamna ca ati scapat.
Daca site-ul dvs. nu este optimizat pentru mobil, probabil ca nu cresteti experienta pozitiva a utilizatorilor. Dupa cum Dirk Hoerig, fondator si director executiv al platformei de comert in cloud Commercetools, cu sediul la Munchen, a declarat anterior pentru Inc., este o greseala ca intreprinderile sa isi proiecteze site-urile mobile prin „micsorarea” layout-urilor pentru desktop. Designul responsive este doar una dintre multele modalitati de a va asigura ca site-ul dvs. este optimizat pentru indexarea mobile-first a Google. Indepartarea pop-up-urilor enervante si verificarea pozitionarii anunturilor sunt, de asemenea, imbunatatiri simple care va pot spori compatibilitatea cu dispozitivele mobile.
Optimizarea mobila este deosebit de importanta daca afacerea dvs. are o ramura de comert electronic. Potrivit Statista, smartphone-urile au generat aproximativ doua treimi din toate achizitiile online din SUA in primul trimestru al anului 2024. Investitia intr-o experienta mobila va permite sa va intalniti mai bine cu potentialii clienti acolo unde se afla acestia.
Considerati ca aceasta este o oportunitate de a optimiza experienta mobila a afacerii dvs., ceea ce ar putea contribui la generarea de noi vanzari.
Mario Grigorescu poate optimiza experienta mobila a afacerii dvs., ceea ce ar putea contribui la generarea de noi vanzari. Actualmente este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist SEO Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.