2024 se anunta a fi un alt an important in domeniul de marketing online si, ca intotdeauna, sfaturile noastre de top si informatiile utile va pot ajuta sa fiti in fruntea curbei. Fie ca doriti sa imbunatatiti performanta site-ului dvs. web, sa va imbunatatiti clasamentul SEO sau sa va imbunatatiti prezenta in social media, veti gasi ceva care sa fie in beneficiul afacerii dvs. Haideti sa incepem cu cele 24 de sfaturi de marketing digital pentru un 2024 de succes.
24 de sfaturi de marketing online care trebuie implementate in 2024
Exista ceva pentru toata lumea in sfaturile noastre de marketing online in 2024. Alegeti-va preferatele si incepeti anul asa cum trebuie.
1. Incepeti un buletin informativ
Un buletin informativ este o modalitate excelenta de a construi loialitatea fata de brand si de a creste angajamentul clientilor fata de afacerea dvs. In acest an, creati o lista de marketing prin e-mail si trimiteti buletine informative cel putin o data pe saptamana.
2. Implementati Schema Markup pentru Rich Snippets
Marcajul Schema ajuta Google sa inteleaga informatiile de pe o pagina si creste probabilitatea ca continutul dvs. sa apara ca un rich snippet. Aparitia ca un rich snippet pentru termenii de cautare creste numarul de clicuri si recunoasterea marcii.
3. Publica un nou articol pe blog in fiecare luna
Daca blogul dvs. a devenit vechi, atunci 2024 este anul in care trebuie sa-l revigorati. Incepeti sa publicati cel putin o data pe luna – ideal ar fi mai frecvent – si promovati-va articolele pe retelele sociale.
4. Explorati optimizarea cautarii vocale
Pe masura ce tot mai multi oameni se bazeaza pe dispozitive activate prin voce, optimizarea pentru cautarea vocala devine tot mai importanta pe zi ce trece. Ganditi-va la cuvinte-cheie bazate pe intrebari si la un stil de raspuns conversational.
5. Postati saptamanal pe profilul de afaceri Google
Google Business Profile (GBP) este un instrument de baza pentru intreprinderile locale. Asigurati-va ca adaugati postari saptamanale pe GBP pentru a promova stiri, evenimente, oferte si continut legat de nisa care sa atraga consumatorii.
6. Monitorizati zilnic mentiunile din social media
Social media are un ritm rapid si nu vreti sa ratati oportunitatile de a implica consumatorii si de a rezolva orice problema. Monitorizati pe scurt mentiunile din social media pentru a evalua sentimentul utilizatorilor, in timp ce luati legatura cu acestia pentru a asigura noi vanzari sau pentru a rezolva probleme.
7. Modernizati un site web invechit
Daca sunteti de parere ca site-ul dvs. incepe sa arate putin obosit, consumatorii gandesc, fara indoiala, acelasi lucru. Refacerea unui site web invechit va poate umple de pozitivitate pentru 2024 – si poate contribui la rata de conversie.
8. Analizeaza-ti concurentii
Nu ratati ocazia de a va analiza concurentii si de a obtine informatii valoroase despre strategiile lor SEO, PPC si de experienta a utilizatorului. Prin compararea mai multor concurenti, puteti identifica lacunele din propria strategie.
9. Reutilizati continutul pentru cresterea traficului
Transformarea continutului existent in diverse formate va poate ajuta sa ajungeti la un public mai larg. Informatiile dintr-o postare pe blog pot fi transformate intr-un infografic, podcast si video, satisfacand astfel persoanele carora le place sa consume diferite stiluri de continut.
10. Creati infografice pe teme populare
Continutul vizual, cum ar fi infografiile, simplifica informatiile complexe, facandu-le partajabile si atractive pentru publicul tau. Incercati sa creati infografice lunare si promovati-le prin intermediul blogului si al canalelor sociale.
11. Acutizati-va identitatea de brand
Daca identitatea brandului dvs. are nevoie de improspatare, acum este momentul perfect pentru o schimbare. Luati in considerare brandul dvs. din perspectiva consumatorului, analizand totul, de la logo pana la valorile de baza ale afacerii.
12. Angajati un specialist seo
Vizibilitatea in cautarile Google este cel mai important canal de marketing pentru o afacere locala. Luati in considerare angajarea unei companii SEO in 2024 si experimentati beneficiile unei prezente locale sporite in clasamentele de cautare si in pachetul local. Intrebarile noastre de top pe care trebuie sa le puneti atunci cand angajati un specialist SEO reprezinta un bun punct de plecare.
13. Creati continut vesnic verde pentru blogul dvs.
Continutul vesnic verde este o abordare cu un ROI ridicat pentru construirea unui blog. In timp ce actualizarile in timp util si continutul demn de stiri sunt importante, stabiliti timp in fiecare luna pentru tipul de articole atemporale care ii fac pe cititori sa revina.
14. Monitorizati Google Analytics
Fie ca o iubesti sau o urasti, analiza datelor este o parte necesara a marketingului digital in 2024. Google Analytics va ajuta sa evaluati performanta site-ului web, sa urmariti parametrii cheie si sa luati decizii bazate pe date.
15. Puneti o oferta Bing in fiecare trimestru
A neglija Bing nu este o greseala pe care doriti sa o faceti in 2024. Extinzandu-se dincolo de Google, ofertele trimestriale Bing pot atrage un alt segment de public si pot stimula conversiile.
16. Creati continut video de forma scurta
Continutul video de forma scurta continua sa genereze interes, in special in randul publicului tanar. Experimentati cu TikTok, Instagram Reels si YouTube Shorts, urmarind implicarea si conversiile.
17. Folositi testarea A/B pentru optimizarea ratei de conversie
Testarea diferitelor elemente ale site-ului dvs. web sau ale campaniilor va ajuta sa identificati ce rezoneaza cel mai bine cu publicul dvs. Luati angajamentul de a testa o componenta a site-ului dvs. in fiecare luna – sau lasati o companie de marketing digital sa o faca pentru dvs.
18. Creati o experienta de utilizator impecabila pe toate dispozitivele
Optimizarea pentru mobil este esentiala in 2024, dar veti avea cu adevarat nevoie de o experienta de utilizator pozitiva pe toate dispozitivele pentru a maximiza rezultatele. Testati-va site-ul web pe diferite dispozitive, inclusiv efectuand teste de viteza.
19. Experimentati cu marketingul in social media
Doar pentru ca ati avut o experienta slaba cu un canal social, nu inseamna ca ar trebui sa renuntati complet la marketingul social media. De la Facebook si Instagram la Pinterest si LinkedIn, exista o platforma care va functiona pentru dvs.
20. Transmiterea datelor de afaceri catre agregatorii de date
Datele exacte ale afacerii in directoarele online stimuleaza SEO local, ajutand clientii sa va gaseasca locatia fizica. Trimiterea la agregatorii de date inseamna ca afacerea dvs. va fi accesibila pe motoarele de cautare, dispozitivele GPS, directoare si site-uri de recenzii.
21. Raspundeti rapid la recenziile clientilor
Gestionarea recenziilor a devenit din ce in ce mai importanta si va continua sa fie si in 2024. Raspundeti la recenziile clientilor (pozitive si negative) cat mai curand posibil pentru a imbunatati reputatia afacerii dvs.
22. Configurati un anunt Google Shopping
Anunturile Google Shopping afiseaza informatii despre produse direct in rezultatele cautarii pentru cuvintele cheie vizate. Daca afacerea dvs. vinde produse fizice, experimentati publicitatea in acest an.
23. Lansati un podcast
Pe masura ce publicul se familiarizeaza din ce in ce mai mult cu podcastingul, exista oportunitati pentru ca podcasturile de nisa sa infloreasca. Un podcast de inalta calitate ofera o perspectiva si da un impuls brandului dumneavoastra.
24. Reimprospatati postarile vechi de pe blog in fiecare luna
Blogurile consacrate au adesea postari care obtin un anumit trafic, iar continutul va trebui sa fie reimprospatat. Verificati analizele si identificati articolele care au nevoie de o actualizare, apoi stabiliti un calendar de continut pentru lunile urmatoare. Serviciile noastre de redactare de continut si de marketing va stau la dispozitie atunci cand aveti nevoie de o mana de ajutor.