Cum va poate afecta afacerea intreruperea serviciilor SEO

SEO este unul dintre cele mai importante aspecte ale dezvoltarii afacerii dvs. online si este un proces care evolueaza constant. Scopul initial al unei campanii SEO este de a imbunatati vizibilitatea unui site web pe paginile de rezultate ale motoarelor de cautare, vizand prima pagina de rezultate pentru anumite cuvinte-cheie.

Asadar, odata ce ati atins acest obiectiv, puteti opri pur si simplu serviciile SEO si sa va bucurati de beneficii? Categoric nu.

Exista aceasta conceptie gresita comuna conform careia, odata ce incepeti SEO, puteti sa o reduceti sau chiar sa o opriti cu totul, iar clasamentul dvs. va ramane acelasi. Dar, din pacate, nu asa stau lucrurile.

Activitatea de SEO nu se incheie odata ce un site web este listat pe prima pagina a rezultatelor. Exista mai multe repercusiuni negative ale opririi unei campanii SEO active. In primul rand, pentru a va mentine pozitia in SERP-uri, trebuie sa tineti pasul cu ultimele tendinte si schimbari din lumea SEO. Acest lucru inseamna sa aveti rabdare si sa respectati un plan regulat pe termen lung si un buget pentru serviciile dvs. SEO.

Cum va poate afecta afacerea intreruperea serviciilor SEO

seo

SEO inseamna construirea increderii si credibilitatii in motoarele de cautare. Este nevoie de timp pentru a ajunge la viteza la care veti vedea toate eforturile dvs. sub forma unor clasari mai bune si a unui trafic organic crescut. Cu toate acestea, la fel ca orice vehicul in miscare, daca apesi frana, acesta nu doar ca se va opri, ci se va opri treptat.

Acelasi lucru este valabil si in cazul SEO, daca decideti brusc sa va opriti activitatile SEO, site-ul dvs. web nu isi va pierde imediat toate clasamentele, ci va incepe sa alunece in jos treptat. Si, in cele din urma, concurentii dvs. care isi continua eforturile SEO vor incepe sa urce si sa va depaseasca in clasament.

Atunci cand va decideti sa faceti un salt si sa va opriti serviciile SEO, va puteti astepta sa fiti lovit de urmatoarele consecinte:

Suntem cu totii constienti de faptul ca algoritmul Google este in continua schimbare; pentru a va mentine clasamentul, va trebui sa tineti pasul cu schimbarile si sa va actualizati site-ul in functie de cele mai recente tendinte. Sa presupunem ca va opriti activitatile SEO si nu faceti nicio modificare site-ului dvs. web. In acest caz, site-ul dvs. web va deveni treptat invechit, ceea ce va duce la o pierdere a clasamentului si a vizibilitatii in SERPs.

Traficul dvs. organic va incepe sa scada

Traficul organic este elementul vital al oricarui site web, iar intreprinderile se bazeaza foarte mult pe acesta pentru a converti clientii potentiali in clienti. Prin urmare, daca va opriti activitatile SEO, veti observa rapid o scadere a traficului.

Nu veti vedea niciun indiciu sau conversii

Odata ce traficul se opreste, lead-urile si conversiile se vor opri si ele. Acest lucru va avea un impact direct asupra rezultatelor dvs. finale si va va afecta negativ afacerea. Deci, de ce sa opriti ceva care face minuni pentru afacerea dvs.?

Concurentii dvs. va vor depasi in clasament

Daca va opriti si concurentii dvs. nu o fac, este doar o chestiune de timp pana cand vor incepe sa va depaseasca in clasamentul SERP. O mare lovitura pentru afacerea si reputatia dumneavoastra.

In sectiunea de mai jos, vom discuta care sunt cauzele producerii consecintelor de mai sus si cum le puteti evita.

Cand nu mai postati continut nou

Crearea de continut este prima activitate care este afectata atunci cand renuntati la serviciile dvs. SEO. Motoarele de cautare adora continutul proaspat, care este unul dintre principalii factori de clasificare. Alegerea de a nu crea continut nou sau de a actualiza continutul existent va scadea treptat clasamentul. Utilizatorii nu vor avea niciun motiv sa viziteze site-ul dvs. web, deoarece nu va exista nimic nou pentru ei de vazut. Iar crawlerele Google nu vor mai avea nimic de indexat.

Acest lucru va avantaja in mod evident concurentii dumneavoastra, care vor continua sa fie activi si sa posteze continut proaspat pe site-urile lor web pentru a capta traficul pe care il pierdeti.

Un plan SEO coerent ia in considerare nevoia de continut nou si proaspat pe un site web. Acesta este motivul pentru care un specialist SEO profesionist va avea intotdeauna un calendar de creare de continut pentru a se asigura ca noul continut este creat si publicat in mod regulat.

Cand incetati sa creati backlink-uri

Crearea de legaturi este un factor important de clasificare si contribuie la cresterea autoritatii site-ului dvs. web. Atunci cand decideti sa renuntati la serviciile SEO, veti inceta, de asemenea, sa construiti linkuri care transmit motoarelor de cautare ca site-ul dvs. este o sursa de informatii de incredere.

Odata ce aceste activitati de creare de linkuri sunt sistate, site-ul dvs. isi va pierde incet autoritatea si clasamentul. Chiar si continutul nou pe care il generati pentru site-ul dvs. web nu va fi preluat de nimeni, deoarece niciun link nu il va directiona catre acesta. La fel cum nu ati cumpara un produs de la o marca necunoscuta sau fara sa cititi recenzii, motoarele de cautare nu va vor indexa continutul fara linkuri.

In plus, daca nu supravegheati linkurile proaste care trimit la site-ul dvs. web, site-ul dvs. web va suferi, de asemenea, o penalizare Google. Prin urmare, monitorizarea linkurilor proaste si dezavuarea acestora utilizand Google Search Console face parte integranta din procesul SEO.

Deci, daca credeti ca va puteti descurca fara servicii SEO, factorul link-building ar trebui sa fie suficient pentru a va razgandi.

Cand nu va mai urmariti concurentii

Daca nu va mai monitorizati concurentii, acestia vor incepe in curand sa va depaseasca in clasament. Prin urmare, este esential sa fiti cu ochii pe ceea ce fac acestia, astfel incat sa ii puteti invinge la propriul lor joc. Cu ajutorul unor instrumente precum Google Alerts si mentions, puteti urmari cand cineva mentioneaza online concurentul dvs. sau numele marcii sale. Acest lucru va va permite sa interveniti si sa incercati sa convertiti acel client.

De asemenea, puteti utiliza instrumente de analiza a concurentilor precum Moz si SEMrush pentru a urmari activitatile lor SEO. Acest lucru va va oferi informatii despre cuvintele-cheie pe care le vizeaza, despre backlink-urile pe care le creeaza si multe altele. Puteti apoi sa replicati strategiile lor si sa va descurcati mai bine decat ei pentru a-i depasi in clasament.

Un alt lucru de care trebuie sa tii cont este ca si concurentii tai te monitorizeaza. Prin urmare, daca va opriti brusc toate activitatile SEO, ei vor sti ca ati renuntat la ele si ar putea incerca sa profite de situatie.

Cand nu mai remediati erorile tehnice

erori tehnice

Site-ul dvs. web este ca o casa; trebuie sa fie bine construit si intretinut corespunzator. Cu toate acestea, va incepe sa se destrame atunci cand nu mai primeste dragostea si atentia de care are nevoie. Acelasi lucru este valabil si pentru site-ul dvs. web. Daca nu mai remediati

  • Legaturile rupte
  • Redirectionarea paginilor 404
  • Probleme legate de viteza site-ului
  • Erorile CMS
  • Vulnerabilitati de securitate
  • Modificari ale algoritmului Google
  • Si alte erori tehnice

Incetarea serviciilor SEO inseamna ca nu mai aveti degetul pe pulsul site-ului dvs. web. Site-ul dvs. nu va ramane actualizat pentru mult timp si nu veti putea remedia aceste erori la timp. Lucrurile vor continua sa se inrautateasca pe masura ce Google va clasifica site-ul dvs. si mai jos, utilizatorii vor fi frustrati si vor pleca, iar in unele cazuri, puteti fi chiar penalizat.

Nu lasati sa se intample acest lucru cu afacerea dvs.; in schimb, continuati sa lucrati cu servicii SEO de incredere in Corpus Christi care va ajuta sa remediati aceste erori pe masura ce apar.

De ce ar trebui sa evitati oprirea serviciilor SEO

S-ar putea sa credeti ca oprirea serviciilor SEO va salveaza banii castigati cu greu. Dar realitatea este ca pierdeti mult mai mult decat economisiti. Pe de alta parte, o campanie SEO va poate creste potential veniturile cu pasi mari. Si chiar si o campanie SEO mica este mai buna decat nicio campanie.

Momentul in care renuntati la campania SEO este momentul in care concurentul dvs. incepe sa va fure „tronul”. Poate credeti ca va puteti intoarce si incepe de unde ati ramas, dar va fi mult mai complicat decat sa o luati de la capat.

Chiar vreti sa va asumati acest risc?

Pot sa va ofer multe motive pentru care nu ar trebui sa va opriti niciodata serviciile SEO. Dar concluzia este ca este decizia ta. Indiferent daca nu vedeti rezultatele pe care vi le doriti sau daca v-ati saturat de intregul proces, este vital sa intelegeti implicatiile deciziei dumneavoastra. Doar atunci puteti lua o decizie in cunostinta de cauza care este cea mai buna pentru afacerea dvs.

Mario Grigorescu este un consultant in marketing online specializat in SEO organic. El a ajutat nenumarate afaceri sa-si atinga obiectivele online si poate face acelasi lucru pentru tine.

Daca sunteti in cautarea unui specialist seo care sa va ajute cu campania dvs. SEO sau sunteti nemultumit de agentia dvs. SEO actuala, contactati-ma pentru a vedea cum va pot ajuta sa va atingeti obiectivele de marketing online.


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu – Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Distribuie știrea